Tillbaka !

Halloj!

Nu är det slut på bloggpausen.
Igår bloggade jag inte för att jag var med Vicky, sen när jag kom
hem orkade jag inte blogga!

Nu ska jag berätta om vad jag har gjort:

Fredag - Söndag var jag med Laila och Mitra, vi hade jätte kul.
Sen senare på söndagen åkte jag hem till Vicky för jag skulle sova
över där, vi hade också jätte kul :)
Och på måndagen var vi hos Vicky och var på innebandy träning.

Idag var jag med Julia och Vicky - hos vicky, där bakade vi... Sen
gick Julia hem vid ca halv 5.
Så jag och Vicky spela kort och fixa naglarna, men det blev inte
så lyckat ^^

Just nu:


2011-01-11 @ 22:02:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0