Inte bloggat på 2 dagar


Jag vaknade precis, och just nu är jag hemma hos pappa!
Förlåt för att jag inte har bloggat på 2 dagar, jag har blivit
så dålig på att blogga oftare.
Men jag har två ursäkter :)

I torsags var jag hemma hos Vicky, sen kunde jag inte ta 
mig hem för det var snöstorm... så jag fick sova över hos
Vicky. Och jag kunde inte blogga eftersom att hennes
internet har pajat.

Igår var jag med Vicky igen till ca 19.30 för pappa hämta mig.
När jag var hos pappa kunde jag inte heller blogga för Lisa
använde datan och jag var för trött.

Nu har ni hört mina två ursäkter varför jag inte kunde
blogga ^^

Bild:


2011-02-12 @ 10:16:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0