Väntar och väntar..

Hej på er!

Igår var jag och Julia hos Frida, vi kollade aldrig på bio
för att det skulle bli för sent så vi hyrde en film istället.
Vi hyrde I love you Beth Cooper, och köpte
läsk, choklad kakor klubbor osv.
Filmen var jätte bra ;P
( jag sov över hos Frida )





Snart kommer pappa och hämtar mig, om ca en kvart

Men här är tre bilder:

( Dem två första bilderna har jag tagit )





Den här bilden visar jag bara för skoj skull ;)



Haha, fattar ni ? :)
Jag fick den i sms från Vicky


Puss & Kram /Nayoko♥

2010-11-20 @ 16:12:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hejsan! Anmäl dig gärna till Dagens blogg på min blogg, jag utser en vinnare imorgon så tveka inte:P Lycka till!

2010-11-20 @ 17:09:02
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0