Förlåt!

Hejsan allihop!

 Jag ber om ursäkt att jag inte har bloggat på två dagar.
Men jag har tyvär inte haft tid,

För att:

Fredag,

Jag kom hem från skolan gick ut med Daisy med Vickis och Julia sen gick vi till centrum vi mötte Vicky och hon följde med.
Efter det gick vi hem till mig och fixade oss till halloween festen, sen gick vi till halloween festen i skolan.
Sen kollade jag och mamma på film.


Igår:

Gick jag och mamma till mammas kompis ( på morgonen ) vi var där tills klockan blev 13.00 sen när vi var hemma letade jag efter kläder till Martins fest.
Sen gick jag till Julia och lämna alla saker, när jag hade gjort de gick vi till centrum och mötte Vickis.
När vi var hemma igen gjorde vi tårtor för Julia skulle få gäster, sen så fixade vi oss och gick till festen.

Efter festen var vi så trötta så vi kollade på cirkus möller, välkommen åter och ensam mamma söker på datan sen så somnade vi


Bild ( som ni nog har sett ):



Det var allt,


Puss & Kram /Nayoko♥

2010-11-14 @ 13:06:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0