,,

Hello everyone!

Jag kom precis hem från att gå ut med Daisy.
Så snart ska jag gå till hemspråken.

I söndags ringde mammas kompis från thailand och sa
att hon har köpt massa nagelprylar till mig :)
Och på fredag kommer en annan kompis till mamma åka
till thailand så då ska mammas kompis lämna alla
nagelprylar till henne så att hon kan ge dem till
mig sen när hon har kommit tillbaka till sverige :P

Men jag har glömt att fråga mormor om hon kan köpa
några rosetter till mig, jag kanske gör det på helgen.

Oj, det blev ett långt inlägg ;)
menmen här är en bild:



Nu måste jag nog gå,


Puss & Kram /Nayoko♥

2010-11-30 @ 16:00:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0