Tre hjärtan

Hellu!

Mamma gick precis så jag är hemma med Daisy,
och mina två dvärg hamstrar.
Mamma skulle åka in till stan för att träffa hennes
kompis, men jag orkade inte följa med.
Det är ju så himla kallt ute!
Aja, snart ska jag kolla på ett thailändskt program
den heter Tre hjärtan om man översätter till svenska.

Här är en liten bit av första avsnittet:


( introt är i nästan 3 min )

Den handlar om tre bröder, den yngsta brorn ska åka
hem, då ser han en tjej som har rymmt hem-ifrån för hennes
låtsas pappa ska våldta henne.
Så han tar med henne hem, och då blir typ alla bröderna kära i henne ^^

Om ni vill kolla på dem andra avsnitten kan ni kopiera det hära ordet:
สามหัวใจ
sedan klistrar ni in den där man söker på youtube så kommer flera
avsnitt fram :)


2010-12-23 @ 14:48:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0