Pepparkakor!

Hej på er alla!

Jag kom hem för ca en timma sen, efter vi hade vart
hos tandläkaren gick vi till en thailändsk resturang
som hetter Thai Rung eller nått sånt.
Efter de gick vi till Lidl och handla ingredienser till
lussebullar vi köpte också pepparkakor så just nu
sitter jag och mumsar på dem :)
Men jag tror inte vi ska baka pepparkakor bara
lussebullar.

Gammal bild:



Nu ska jag gå ut med Daisy, men jag bloggar sen


Puss & Kram /Nayoko♥

2010-12-02 @ 15:03:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Viktoria | Marks största blogg♥

var med och tävla i min julkalender :) En ny awsome vinnare varje dag ända fram till jul!



Puss

2010-12-02 @ 16:32:19
URL: http://ladyviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0