Nya kläder!

Hällu :)

Jag kom hem för ca en halv timma sen från cafét.
Jag har ju jobbat idag med och jag fick
600 kr :D
Dem tyckte jag var så duktig så dem frågade om
jag ville jobba på jul-lovet, jag svarade såklart
ja eftersom det är så kul ^^
Jag ska ju ändå vara hos pappa på jul-lovet.
Idag på cafét jobbade jag mest med Alexandra.

Medans jag jobba så var mamma i Skärholmen med
hennes kompis, där köpte mamma några kläder till
mig, den dära koftan jag visade och 3 par tights!

Just nu:



Idag på matchen förlorade vi med 6-1.
Menmen, det skadar inte ;)

2010-12-12 @ 20:53:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Viktoria | Marks största blogg♥

hehe ja

2010-12-12 @ 21:20:50
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0