Matcher

Hej på er alla!

För ca en och en halv timme hade vi match.
Vi förlora med 7-0, men igår när vi hade match
då jag var målvakt vann vi med 4-6!
I Fredags och igår som jag över hos Vicky.
Så nu ska jag berätta allt som vi gjorde i fredags och igår.
Fredag:

När vi kom hem till Vicky läste vi en Frida tidning.
Sen kollade vi på tv, efter de så åt vi middag.
Sen kollade vi lite på Idol, medans vi kom på nått att göra,
sen kom vi på att vi kunde bada så då bestämde vi
de, men först så behövde vi gå ut med Puppy 
( Vickys hund ) så när vi gick ut med honom
hoppade vi i snöhögar ^^
Och när vi kom hem badade vi ( vi var hemma själva )
Efter de använde vi bara datan och kolla på tv.

Lördag:

Vi vaknade ca kl 11 och gick upp för att äta frukost
sen så satt vi på våra match-kläder.
På matchen var jag ju målvakt och vi vann med 4-6 :)
Efter matchen gick vi till en pizzeria och beställde pizza.
När vi var hemma hos Vicky åt vi våra pizzor, sen så
gick vi ner till Vickys rum och pratade.
Efter ett litet tag kom en Vickys pappas kompis
med han lilla dotter som heter Gabriela.
Hon är så söt.
Ca kl: 21.30 åkte vi till Heron City för vi skulle kolla på
Harry Potter och dödsrelikerna,
Den var riktigt bra!
När vi kom hem var kl: 00.30 så vi börja fixa oss och sen
så somna vi.



Hoppas ni orkade läsa allting ;)
Bild:



Det var allt, jag bloggar mera senare.

Puss & Kram /Nayoko
2010-12-05 @ 12:43:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: neli

fin blogg du har tjejen :)

2010-12-05 @ 15:50:24
URL: http://simplyneli.blogg.se/
Postat av: neli

varsågod tjejen :)

allt bra med dig idag? hoppas det :)

2010-12-05 @ 15:53:23
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0