Eminem - The real slim shady

Hej på er!

Nu är jag hemma själv för mamma
ska hämta Daisy.
Och när hon kommer tillbaka ska jag, Waranya
och kanske mamma baka vaniljhjärtan, fast vi
har inte hjärtformar så dem får bli runda istället ^^
Nu lyssnar jag på Eminem - The real slim shady.
( det går inte att lägga upp låten )

Idag så var jag med Julia, vi var i centrum
sen så gick vi hem till henne sen gick jag hem.
Men nästa helg ska jag och Julia kanske köpa jul-
klappar, för då har jag fått pengar.
För jag ska ju jobba på cafét på helgen när jag är
hos pappa :)

Just nu:




2010-12-13 @ 19:38:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Peach

Hej Nathalie!

Jag undrar om du vill ha en fin

lite vintrig header? men om du inte vill

ha en lite, lite vintrig så kan du få en likadan

ungefär, men svara som ett inlägg så visar jag dig.

Puss Peach<333

2010-12-14 @ 15:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0